Thursday, December 6, 2012

27 November 2012

Haa, ye gua tahu dah lebih seminggu dah. Tapi gua peduli apa, nafsu nak update blog baru datang. Setahun gua cari nafsu ni, malam ni baru gua jumpa. Harap-harap nafsu ni tak hilang balik.

Yaa, tepat pada 27 November 2012 atau lebih tepat lagi 3.31 PM 27 November 2012 *bak kata legend gua Mr. Izaheri* kami pelajar-pelajar Sains Tulen batch 1995 mengishtiharkan diri kami Merdeka ! We are now bekas pelajar sekolah, and for me I am now bekas pelajar SESTA. A little bit sad but come on man, setiap orang akan lalui benda macam ni. Tiada yang terkecuali dan kau lambat laun akan tempuhinya jugak. Kata-kata akhir dari Ketua Pengawas Peperiksaan *aku tak tahu nama dia* dan Encik Zulqarnain, PK SESTA really inspired me.

And that day, semua kawan-kawan aku keluar Dewan Peperiksaaan with a smile on their face. Tapi gua tahu, jauh di sudut hati diorang mesti ada perasaan sedih sebab terpaksa berpisah dengan kawan-kawan yang sudah 2 tahun bersama. Kehidupan di asrama sangat lain. Walaupun 2 tahun, tapi gua rasa sangat rapat. Pagi, petang, siang, malam kitorang bersama. 24 jam sehari, 7 hari seminggu. Dah macam family gua dah. Tak mustahil perasaan sedih tu akan muncul. I will miss them. I will miss all my batchmates ALLSENSPIRES 1112. I will miss 5 Alamanda. I will miss my dormate, 13. I will miss all my friends. :D

Our batch farewell video. Bangga sikit, sebab nama "Warkah Terakhir" tu gua bagi. Haha

  
ALLSENSPIRES 1112

5 ALAMANDA 2012 *will miss this class*


No comments:

Post a Comment